התחברות
הרשמה
אתם חושבים שיהיה השנה קר וגשום בחורף?
17 בספטמבר 2013, 11:58
יופי
חורף
העולם
ישראל
דעות גולשים
חוות דעת
עונות השנה
4 תשובות
כן.
ק
קורא לי חיים ועושה לי תמוות:)
בגלל חור באוזון בטוח יהיה מזג אויר קיצוני
B
Born This Way
אני מקווה! כבר ממש בא לי חורף. וקור!
J
Jenny From The Block
אני מאוד מקווה שכן
א
אפילו שאין לי סוס אני נסיך
באותו הנושא:
מי בעד שיחלקו את החופש הגדול ל2? חודש אחד בשיא החורף שנקום בבקרים גשומים ונוכל להשאר מתחת לפוך וחודש אחד באוגוסט בשיא הקיץ..
יש לכם המלצות לשירים שכיף לשמוע כזה בראווירה של גשם, חורף עם שוקו חם? (אגב, שיהיה לכם חורף גשום ונעים!;)
מה אתם חושבים על בנות דתיות ששמות חצאיות מעל הברך בלי גרביונים בחורף?
מתי יתחיל החורף רשמית? אני כבר ממש רוצה שיהיה חורף._.
אני מתגעגע לחורף, אני אוהב את הימים הגשומים, את זה שהשמיים אפורים, שקר, הבגדים של החורף, לנהוג בחורף.. אנשים כמוני?
אתם חושבים שהשנה החורף יהיה קר וגשום או מעפן?
מי עוד רוצה שיהיה כבר חורף?
למה בנות רוצות חבר לחורף אני לא מבינה מזה משנה מתיי, העיקר שיהיה חבר מה לא ככה למה, דווקא בחורף?
שיאו של החורף - איזה חודש בשנה נחשב לשיא החורף (שהוא הכי קר וגשום)?
בעוד כמה ימים אנחנו נכנסים לחודש ינאור.. מי חושב כמוני שחורף השנה לא יהיה לנו?
כמה זמן נמשך החורף? ומתי הכי הכי גשום?