3 תשובות
שואל השאלה:
גם אני הייתי כזה עד שטעמתי rc
אנונימי
כי כולם מתייחסים לקוקה קולה שזה יותר מותג ויותר "וואו"..
אנונימית
כל הכבוד
+-+