6 תשובות
אז מה? הוא מתחדש תוך כמה שעות והכל כרגיל
זה לבריאות שלך
זה לבריאות שלך
גם אני, אני הולכת לבדיקות דם עם אוזניות, שומעת מוזיקה חזק ולא מסתכלת, וזה עובר לי ממש בקלות! אני ממש ממליצה לך את זה!
אני מבינה כולם מפחדים ממוות כואב אבל עם תחשבי על זה עוד ועוד את חושבת שזה באמת יעזור לך פשוט חישבי דברים טובים דרך אגב קוראים לי לישי
בואי לפרטי
שואל השאלה:
אני לא מסתכלת על המחט! כל הקטע הזה שלוקחים ממני דם ועושים עליו בדיקות.. לא נעים.
אני לא מסתכלת על המחט! כל הקטע הזה שלוקחים ממני דם ועושים עליו בדיקות.. לא נעים.
אנונימי
לא להסתכל על המחט והיד, להתעלם מהדקירה המעפנה הזאת ולהרגע
באותו הנושא: