4 תשובות
נמוך זה כן... לא ממש:)
אבל זה מושך ברמות מטורפות:)
אישית יצאתי אם משהיא בת 19 1.49 וזה אין מילים לתאר
שואל השאלה:
אוקיי חח.. זה הגובה שלי...
היה לך כיף איתה?
אנונימית
זה לא היה קשר זה למטרת כיף בלבד:\
מה שכן אני רואה בנות נמוכות אני נמס:)
מקווה שעזרתי:)
אגב 75% מהגברים מעדיפים נמוכות:)
אולי אני לא בן אבל אני יכולה להבטיח לך שהגובה שלך לא רק לא יפריע לך בחיים אפילו להפך רק יעזור
אני מכירה הרבה בנות בגובה 1.70-1.80שממ אבל ממש סובלות ולא אוהבות את זה
אז תהני מזה זה גם לא כזה נמוך זה בסדר יש המון בנות בגובה הזה