5 תשובות
לא להיות בקרבת אנשים o=
היי, לפי דעתי אי אפשר למנוע מלהתאהב, כשאת מתאהבת זה ללא שליטה עצמית.
פשוט צריך להיות אנטיפט/ית לא להתחבר יותר מידי לאנשים. לא להפתח ולא לתת צ'אנס לאותו לבן אדם להפתח כלפיך..
אני חושבת שאהבה זה משהו שאי אפשר למנוע ממנו להגיע...
האהבה זה משהו רגשי ועמוק. משהו שהקב"ה הטביע בכל אדם!
האהבה זה משהו רגשי ועמוק. משהו שהקב"ה הטביע בכל אדם!
חסוי
שואל השאלה:
לא בהכרח.. יש כאלה שלא התאהבו מעולם.. שהם לא פותחים את הלב שלהם.. חוצמזה שאני לא מכירה ממש את אותו בחור.. אנחנו לומדים ביחד (בבי"ס ובשכבה) והוא גם קטן ממני בשנה+: ( ואנחנו לא ממש מדברים..
לא בהכרח.. יש כאלה שלא התאהבו מעולם.. שהם לא פותחים את הלב שלהם.. חוצמזה שאני לא מכירה ממש את אותו בחור.. אנחנו לומדים ביחד (בבי"ס ובשכבה) והוא גם קטן ממני בשנה+: ( ואנחנו לא ממש מדברים..
אנונימית
באותו הנושא: