9 תשובות
איכס מזעזע
אנונימי
ורוד-לבן
לא אהבתי בכלל..
הורוד שחור ולא אלא אם זה נעלי סטפס ואז כן זה ממש זול
לדעתי זה זקן כזה חח
לא אהבתי כלום
אבל דעה שלי
לא אהבתי כלום
אבל דעה שלי
לא לטעמי אבל עם כבר ורוד שחור
תאמת לא אהבתי כלום..
אבל הם כבר הייתי בוחרת, הייתי בוחרת בכחול-לבן
אבל הם כבר הייתי בוחרת, הייתי בוחרת בכחול-לבן
אנונימי
הורוד לבן (:
השחור או החום
אני האמת חושבת שיש גרסאות הרבה יותר יפות של נעליים כאלה, למשל כשזה יותר מחודד בקצה ולא עגול - זה יותר יפה
אני האמת חושבת שיש גרסאות הרבה יותר יפות של נעליים כאלה, למשל כשזה יותר מחודד בקצה ולא עגול - זה יותר יפה
באותו הנושא: