4 תשובות
7
ולא הייתי יוצאת עם מישהו שחלש ממני
אחד הדברים שהכי עושים לי את זה אצל גבר זה כוח גופני.. אבל אם יש לו מעלות אחרות שמכפים על החולשה הגופנית אז אין בעיה חח
זה לא עניין של חזק, זה עניין של להרגיש שיש מישהו שיכול להגן עליך..
אממ אני מעדיפה חלש שלא יהיה חזק מימני p:
ואממ 6