3 תשובות
כי הם רוצים להתחיל לדבר איתך ולפתח שיחה.
אם את רוצה לדבר איתם תחזירי תשובה וזרמי איתם שיחה.
אם את רוצה לדבר איתם תחזירי תשובה וזרמי איתם שיחה.
זאת התחלת שיחה, כמו"שלום". ומחכים לתגובה ממך.
כי משעמם להם...
אני אף פעם לא עונה להם:)
אני אף פעם לא עונה להם:)