3 תשובות
הם לא. יש כאלה ויש כאלה
כמו שיש בנות מגעילות ויש שלא, ככה אותו דבר עם בנים.
אנחנו בני אדם, כולנו.

מישהו פגע בך? תנסי להתגבר וללמוד מזה, לא לשקוע בדיכאון:)
אף פעם זה לא טוב להכליל
שאלה טובה.