3 תשובות
במשך כל השנים יום הבחירות נהיה מין יום שבתון לבתי הספר ששימשו כמקום לקלפי ומשרד החינוך אומר שזה סתם בזבוז של יום אז הם החליטו שנצא לאיזה שהוא טיול חצי יום..
מקווה שעזרתי:)
לא מזה השטויות האלה וילדים שבכיתה ויכולים לבחור יהיו בפאקינג טיול כשהם יכולים לבחור?:0
כן
סיור במוזיאון או משהו