התחברות
הרשמה
יש פה בנות שיושבות על בנים ככה או משהו דומה? כמו במסיבה שראיתי.. -
קישור מצורף
23 בספטמבר 2013, 13:45
מסיבות
3 תשובות
מה הבעיה בזה?
אנונימי
אני יושבת על כיסא לא על בנים -_-
~
~מלאכית~
יואו זאת שמעליי הרגת
ולא. זה דוחה אותי מילא חבר שלך אני יודעת למרות שלדעתי ליד כולם ככה זה עדיין דוחה אבל אלא שסתם מתיישבות על בנים אני פשוט מרחמת עליהן.
c
c-ya^^