3 תשובות
מה הבעיה בזה?
אנונימי
אני יושבת על כיסא לא על בנים -_-
יואו זאת שמעליי הרגת
ולא. זה דוחה אותי מילא חבר שלך אני יודעת למרות שלדעתי ליד כולם ככה זה עדיין דוחה אבל אלא שסתם מתיישבות על בנים אני פשוט מרחמת עליהן.