5 תשובות
אני הכי אוהבת את אסף, בגלל האופי שלו, והוא גם חתיך אזז.. ;-)
אני לא חושבת שיש מישהו שאני לא מתחברת אבל, אבל הדיבור של פז קצת מעצבן אותי..
אני לא חושבת שיש מישהו שאני לא מתחברת אבל, אבל הדיבור של פז קצת מעצבן אותי..
הכי אוהבת את קים והכי לא מתחברת לבלונדינית שכחתי תשם..
אספצוק חבר טוב שלי מהברייקדאנס מבלים יחד מתאמנים יחד וגדלנו שנים ארוכות ביחד. בן אדם מדהים
דורין ואסף הם הכי חמודים ויותר ברמה של כולם לא כמו אני באתי מסביון
חולה על דורין ואסף קים נחמדה כזאת פלוס מינוס פז מעצבנת שונאת אותה
באותו הנושא: