9 תשובות
למה לך? אישית, לדעתי ניראה לי שהם הולכים לקחת את זה קשה.
מבין אותך, אבא שלי גם דתי ואני כבר לא מאמין באלוהים.. אני פשוט מסתיק את זה ואני בטלפון בשבת שאני נועל תחדר או שהוא בבית כנסת
אנונימי
אל תאמר להם פשוט. אין כזה דבר באמת להיות אתאיסט, זה פשוט נובע מאי אמונה ואם אתה לא מאמין אתה אתאיסט.
אתאיסט - מישהו שלא מאמין בשום אלוהים.
"אני רוצה להיות אתאיסט" - אני רוצה לא להאמין בשום אלוהים.
זה לא איזה מועדון שיש לו תנאי קבלה, אם אתה לא מאמין באלוהים אתה אוטומטית אתאיסט כביכול.
אז לתרגם את השאלה שלך:
אני רוצה לא להאמין בשום אלוהים אבל לא יודע מה לומר להורים שלי, מה לעשות?
נראה לי שקודם אתה צריך להסגר עם עצמך על כמה דברים לפני שאתה גם מצרף לסיפור את ההורים שלך...
ואם כבר תחליט שאתה אכן לא מאמין בכלום אז זה כל כך משנה לך מה ההורים שלך יגידו?
"אני רוצה להיות אתאיסט" - אני רוצה לא להאמין בשום אלוהים.
זה לא איזה מועדון שיש לו תנאי קבלה, אם אתה לא מאמין באלוהים אתה אוטומטית אתאיסט כביכול.
אז לתרגם את השאלה שלך:
אני רוצה לא להאמין בשום אלוהים אבל לא יודע מה לומר להורים שלי, מה לעשות?
נראה לי שקודם אתה צריך להסגר עם עצמך על כמה דברים לפני שאתה גם מצרף לסיפור את ההורים שלך...
ואם כבר תחליט שאתה אכן לא מאמין בכלום אז זה כל כך משנה לך מה ההורים שלך יגידו?
כדאי שתחשוב לפני שאתה ככה מחליט.
גדלת במשפחה דתית..
למה ככה פתאום להיות אטאיסט? איך פתאום הגעת לזה?
אם אתה רוצה לרדת מהדת.. אתה יכול להיות גם חילוני, ולהאמין עדין ב-ה'
(יש המון כאלו.)
מקווה שתעשה תהחלטה הנכונה.
גדלת במשפחה דתית..
למה ככה פתאום להיות אטאיסט? איך פתאום הגעת לזה?
אם אתה רוצה לרדת מהדת.. אתה יכול להיות גם חילוני, ולהאמין עדין ב-ה'
(יש המון כאלו.)
מקווה שתעשה תהחלטה הנכונה.
אנונימית
הבעיה שלנו היום שכול ילד בן 4, שרואה בדת כלא אמיתית חושב שהוא אטאיסט..!
אתה לא יכול לרצות להיות אתאיסט, מה נראלך זה בא לך בחבילה עם חסידה, היא שואלת אותך אתה רוצה להיות אתאיסט/קניבל/או יהודי תבחר?
זה לא ככה אחי צא מהסרט, אתה אמור קודם לחקור ולבדוק אם זה אמיתי או לא..!
אתה לא יכול לרצות להיות אתאיסט, מה נראלך זה בא לך בחבילה עם חסידה, היא שואלת אותך אתה רוצה להיות אתאיסט/קניבל/או יהודי תבחר?
זה לא ככה אחי צא מהסרט, אתה אמור קודם לחקור ולבדוק אם זה אמיתי או לא..!
שואל השאלה:
אני הגעתי לזה כי אני לא מאמין באלוהים הזה, הגעתי להחלטה הזאת לפני חודש ואני מנסה להסתיר את העניין מההורים (לא שומר שבת כשהם לא בבית, לא שומר על בשר וחלב שאני הולך למסעדה..)
אני הגעתי לזה כי אני לא מאמין באלוהים הזה, הגעתי להחלטה הזאת לפני חודש ואני מנסה להסתיר את העניין מההורים (לא שומר שבת כשהם לא בבית, לא שומר על בשר וחלב שאני הולך למסעדה..)
שואל השאלה
שואל השאלה:
זה ממש לא יהיה בסדר, אתה לא מבינה, הם ממש לא אוהבים את האתאיסטים, הם ישתגעו ואולי אבא שלי יתעלף או ינתק איתי את הקשר...
זה ממש לא יהיה בסדר, אתה לא מבינה, הם ממש לא אוהבים את האתאיסטים, הם ישתגעו ואולי אבא שלי יתעלף או ינתק איתי את הקשר...
שואל השאלה
אוף, עזבו אותו במנוחה.
הוא ביקש עזרה באיך לספר את זה להורים שלו, אוקיי?!
פשוט, תגיד להם את זה, לדעתי. הם אוהבים אותך, אולי יהיה להם קצת קשה עם זה בהתחלה, אבל בסוף זה יסתדר.
בהצלחה!:)
הוא ביקש עזרה באיך לספר את זה להורים שלו, אוקיי?!
פשוט, תגיד להם את זה, לדעתי. הם אוהבים אותך, אולי יהיה להם קצת קשה עם זה בהתחלה, אבל בסוף זה יסתדר.
בהצלחה!:)
באותו הנושא: