5 תשובות
nicci?
זאת את?
אני חושב שאפשר למחוק הודעה שכתבת אם היא נכתבה על הקיר שלו או משהו בסיגנון, את צריכה פשוט להגיע להודעה וללחוץ בצד ימין על edit/delete message.
את נכנסת לשיחה
'צפי בשיחה מלאה'
'פעולות'
'מחקי הודעות' / 'מחקי שיחה'
לא נראה לי שקיים דבר כזה בכלל
אנונימית
אי אפשר: (
לא ניתן למחוק הודעה אישית שנשלחה כבר.
מערכת סטיפס
באותו הנושא: