5 תשובות
גם לי היו יחסים כאלו עם אמא שלי בעבר... של ריבים ושהיא חושבת שהיא צודקת, פשוט תפסתי אותה ברגע טוב דיברתי איתה יפה ופתרנו את זה סיכמנו שאנחנו מקשיבות אחת לשנייה ומסוגלות לקבל ביקורת.. מקווה שעזרתי...
מסכים גם אמא שלי ככה!
שואל השאלה:
אבל היא לא סתם מפילה עלי את האשמה, היא צורחת עלי וזה לא אידיאלי שאני יפחד להתעמת איתה לגבי דברים.
אבל היא לא סתם מפילה עלי את האשמה, היא צורחת עלי וזה לא אידיאלי שאני יפחד להתעמת איתה לגבי דברים.
אנונימי
חח מכירה את זה אחד הדברים הכי מעצבנים שיש!
כאילו היא חייבת להיות כל הזמן צודקת ובחיים אסור לה לטעות.. היגיון של אמא -.-
מיצתרפת לשאלה
כאילו היא חייבת להיות כל הזמן צודקת ובחיים אסור לה לטעות.. היגיון של אמא -.-
מיצתרפת לשאלה
אנונימי
אין דרך. זאת אמא. היא תמיד צריכה להיות צודקת. גם כשהיא לא..-.
באותו הנושא: