התחברות
הרשמה
להישאר עד 4 בשיעור שהוא יחסית חשוב בשבילי ללימודים או להשתחרר מוקדם בגלל הטקס סיום טירונות של אחי?
1 באוקטובר 2013, 14:44
צבא
צה"ל
טירונות
תשובה אחת
תשתחררי אפשר להשלים הכל.. רק אם את ממש מתקשה אחר כך אז אולי לא כדי.. אבל אם לא אז תלכי הוא בטח יהיה הכי שמח לראות אותך אחרי הטירונות
א
אוהבתת
באותו הנושא:
אם לוקח לטלפון שלי יחסית הרבה זמן עד שהוא נטען מה הסיבות שיכולות להיות לזה?
בצו ראשון שבנות צריכות להישאר רק עם חזייה ותחתונים אז הרופא הוא יחסית צעיר או מבוגר או בכלל חייל (חייל שהוא רופא)?
יחסית לציור שלא השקעתי בו שציירתי בשיעור, זה יפה?
משמעותו של חוסר ריכוז בשיעור - היי, אם אני יושבת בשיעור ואז פיתאום אני מתחילה לחשוב מחשבות ואני פשוט לא שומעת מילה מי מה שהמורה אומרת, זה אומר שיש לי בעיית קשב וריכוז?
המורה שלי בשיעור בד"כ מסתכל הרבה עלי וגם אני מקשיב בשיעור והוא מחייך, מה זה אומר, שהוא חושב שאני אוהב אותו או הוא אותי?
אם ילד אחד מסתכל רק עלי בשיעור, זה אומר שהוא מאוהב בי?
איך להישאר ערה? חשוב!
איפה אפשר לקנות דובי ענק שהוא יחסית זול!?!?
גם לכם קורה כשיש לכם שיעור בשעה מאוחרת יחסית ואתם לא מצליחים להתרכז?
אני מלמדת בחוג ציור לילדים בכיתות גן-ג' ואני צריכה לחשוב על נושא ללמד בשיעור.
שיעור 13 בנהיגה-אני נוהגת יחסית טוב (לפי המורה ) וכל פעם שהוא זורק לי הערה (נגיד שסובבתי את ההגה יותר מידי