2 תשובות
הידלקות זה יותר בקטע שמישהו רואה מישהי ובא לו עליה
אהבה זה יותר לכיוון של ידידים ואז חברות:)
אהבה זה יותר לכיוון של ידידים ואז חברות:)
להדלק זה לאהוב בלי סיבה מיוחדת פשוט סוג של להשתגע כל בנאדם בגלל יופי או לוק מיוחד!
להתאהב זה להרגיש שהבנאדם הזה שייך לך!
להתאהב זה להרגיש שהבנאדם הזה שייך לך!
באותו הנושא: