2 תשובות
גשי לדיאטנית זה עדיף לך..
אני יכתוב לך בכלליות כי עם קצת מאמץ את יכולה גם למצוא את זה לבד בגוגל..
אז תקפידי שבכל יום את תקבלי את כל אבות המזון.
תאכלי הרבה פירות וירקות, חלבונים (ביצים, מוצרי חלב.. ), אם את לא צמחונית אז בשר גם (אבל לא מעובד כמו פסטרמה, נקניקיות וכו'.. זה ממש זבל)
תשתי הרבה מים, וגם פחמימות זה טוב (פתיתים, אורז, פסטה, תפוחי אדמה וכו')
מוצרי חלב תקני פחות מ-5%.
ואת כל הדברים שציינתי בפחמימות, תקני מלא. (לא מבחינת מלא - הרבה דברים, אלא אורז מלא, פסטה מלאה וכו')
והמנעי משטויות כמו יותר מידי חטיפים, שוקולדים, ממתקים, אוכל מהיר, אוכל עם הרבה שמן וכו'..
בהצלחה לך (:
כל שאלה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי.