2 תשובות
גם אני בדיוק כמוך ביום הראשון ללימודים קמתי מוקדם לתפוס מקום.. והמורה שלי מתחשבת בי..
אם זה ממש קשה לך לשבת מאחורה כמוני תעשי אבחון שייתנו לך את הזכות לשבת במשך כל השנה בשורה הראשונה.
אם זה ממש קשה לך לשבת מאחורה כמוני תעשי אבחון שייתנו לך את הזכות לשבת במשך כל השנה בשורה הראשונה.
סורי אבל אין מה לעשות קרה לי גם פעם...
בהצלחה לך!
בהצלחה לך!
באותו הנושא: