3 תשובות
זה גם עיניין שלך אם נגיד היא תתחיל לריב איתך תסבירי לה ברוגע ואל תתעצבני כי בןאדם לא יבוא ויריב עם משהו שאפילו לא מעוצבן עליו ומדבר עליו בצורה יפה.. וזה תקופה היא תעבור לכל אחד יש תתקופות האלה ואין לך מה לדאוג זה לא ישאר לתמיד:)
גם אני ככה.. הכל עובר.. זה תקופה כזאת.. אבל אני אוהבת אותה וזה מה שחשוב:)
הכל יעבור את לא יכולה לתאר לעצמך כמה אני ואמא שלי רבנו ואבל על ממש דמעות וזה אבל בתכלס אני אוהב אותה לא חשוב מהה
באותו הנושא: