4 תשובות
תצאי מהפייסבוק בקנדי קראש אם את יודעת איך
שואל השאלה:
לא.. איך?
לא.. איך?
שואל השאלה:
וואי תודה רבה!!
וואי תודה רבה!!
שאת נכנסת לקנדי קראש (בדף שבו את לוחצת על פליי) יש לך בצד שמאל מן מגן זהב כזה עם חץ, את לוחצת עליו ויש לך גלגל שיניים ירוק (הגדרות) את לוחצת על זה ויש לך או בהתחלה או בסוף התנתק (get out) עם התמונה של הפייסבוק, תלחצי על זה ואת מנותקת ;)
באותו הנושא: