12 תשובות
סוניה לוי אבל ממשש!
אין כאן כל כך מעצבנים, ואם יש זה מעט. אחרי הכל כולם באו לכאן כדי לעזור אחד לשני...
אני (:
אני לא עוקבת אחרי משתמשים וחושבת אם הם מעצבנים או לא,__,
לא חשבתי על זה ממש
מסכימה עם - חולה בגללך ולא עליך
כמעט ואין, רובם כאן כדי לעזור.
הנה המניוק הזה, עונה על שאלות שנייה לפניי כשאני יודע את התשובה המדוייקת -.-
איך מישהו לא הזכיר אותי? רוב הילדים פה טוענים שאני מעצבן אותם
ירח98
היא כל כך מעצבנת אותי!
היא כל כך מעצבנת אותי!
kings of leon
גזר מעופף
חחח
חחח
אנונימית