2 תשובות
זה ממש לא כואב. מרגישים דקירה קטנה מזהו
קראתי באינטרנט שעושים רק בבוקר, אני לא יודעת באיזה ימים, ועשיתי פעם וזה קצת כמו עיקצוץ.. אבל לא כאב לי..:)