3 תשובות
שומרת את זה בפנים ולא עושה שום צעד חברות קודמת לבנים:\
תשלחי לי הודעה ואני יגיד לך כי עברתי את זה.. מהכיוון ההפוך ( של החברה כיאילו ) תשלחי לי הודעה כי אני פשוט חדשה ואני לא יודעת איך
לדעתי כדי לא לפגוע בריגשותייה תגידי לה שזה קרה איכשיהו ולא התכוונת שזה יקרה ושלא משנה מה יקרה תמשיכו להיות חברות טובות
באותו הנושא: