6 תשובות
שואל השאלה:
רק להתכתב התכוונתי.. ברור שלא להיפגש, כי היא בכל זאת קטינה..
איפה החוק הזה כתוב והיכן ניתן ללמוד אותו?
כמו שמותר ומה שמותר לדבר, כך מותר לצוטט (בלי אחריות)
אבל זה לא מומלץ, כי בקלי קלות תגיע לאיזה משפט בעייתי, ודע שכל דבריך ב.. נכתבים, ועל כל דבריך תבוא במשפט!
אל תגלוש במקום שאתה עלול להתגלטש
אם זה ללא ידיעתה (גילך האמיתי) אז גם אסור ולא טוב.. נאמר אם אתה "מתחזה" לצעיר...
בנוסף לכל מיני האיסורים שעלו כאן.
גיל 16 הינו הגיל המקובל להתכתב בו.
לעולם אין לתת פרטים אישיים, כתובות או טלפונים או לקבוע עם אדם זה או אחר לאחר זמן קצר.

מאיזו בחינה?
מותר לו.. אבל בלי להיפגש.. ובהסכמה שלה
אתה עוד פעם.. למה אתה פוחד אין ממה לפחד בטח שמותר!