4 תשובות
את כנראה נגעלת מזה שהרגו חיה, את כמוני.:)
לא כולם אוהבים בשר
אנונימי
אולי בגלל שאת חושבת שזה בשר חי? חייה שהרגו אותה?
את כנראה לא אוהבת בשר..