4 תשובות
צירפתי קובץ עם כל הפרטים איך אתה מקבל תו נכה.
בהצלחה!
הי רשום בשני האתרים שצירפתי מצטט מהלינק השני:
"כל נכה המבקש לקבל תג חניה עבור רכבו חייב לשלוח מסמכים ליחידה לטיפול במוגבלי ניידות של משרד התחבורה. יש להגיש את המסמכים והאישורים הרלוונטיים למקרה בלבד".
ממלאים טופס שמורידים ושולחים עם המסמכים הרלוונטים
הכנסי ללינק של משרד התחבורה הכל מצויין שם

* גילוי נאות-אין לי ידע בנושא אלא על פי האתר שצירפתי
בהצלחה
שואל השאלה:
מאיפה אני מקבלת תעודת נכה? נכון לעכשיו יש לי רק מכתב מביטוח לאומי שמפרט את אחוזי הנכות שלי. נכות זמנית 60% עד מאי 2015
אנונימי
פרטים בלינק המצורף
60 אחוז נכות
את התו מנפיק משרד התחבורה לאחר קבלת תעודת נכה
באותו הנושא: