4 תשובות
אני ממליצה לך לכבס על צמר (:
אפשרות אחת היא לכבס ביד
אפשרות שניה היא בתוכנית קצרה ללא סחיטה ו30 מעלות בלבד
אפשרות שניה היא בתוכנית קצרה ללא סחיטה ו30 מעלות בלבד
קישורים מצורפים:
תהפכי את המכנס
30 מעלות
אין בעיה עם סחיטה.
מומלץ להסתכל בתוית אם יש הוראות בלי סחיטה (סמל עם גלים כמו עיגול) או משהו מיוחד.
30 מעלות
אין בעיה עם סחיטה.
מומלץ להסתכל בתוית אם יש הוראות בלי סחיטה (סמל עם גלים כמו עיגול) או משהו מיוחד.
כביסה על תוכנית של כביסה ידנית, 30 מעלות, ללא סחיטה, תלייה - כאשר שתי ה"רגליים" של המכנס צמודות "פנים אל פנים" וכך לתלות אותם לייבוש - יחד.
תזכרי - ללא סחיטה כיוון שהסחיטה שוחקת את הבד.
תזכרי - ללא סחיטה כיוון שהסחיטה שוחקת את הבד.