4 תשובות
לטפח את עצמך, אבל לא יותר מידי.. (במיוחד מבחינת איפור, אם שמים מוגזם נראים כמו בראץ.)
לאכול שרימפס
זה באמ יעזור לך
עברתי את זה כבר:)
בהצלחה
זה באמ יעזור לך
עברתי את זה כבר:)
בהצלחה
עם אין לך ציצי - סיליקון. דחוף
מלא מלא איפור
בגדים יפים ויקרים כמובן.. ככה בנים אוהבים
עקבים
לצאת למסיבות:)
מלא מלא איפור
בגדים יפים ויקרים כמובן.. ככה בנים אוהבים
עקבים
לצאת למסיבות:)
אנונימית
מזה השטויות האלה של סיליקון דחוף ומלא איפור?! את לא חייבת לאף אחד שום דבר אם תאמיני שאת יפה תהיהי יפה שימי זין על כולם ועם עדין את מרגישה שבא לך שיפור תתלבשו בסגנון אחר איפור לא הייתי מציעה אולי טיפוח גבות שפם דברים כללים תגווני בתסרוקות ובתלבושות אולי תעשי שינוי קטנטן ותסתפרי אבל עדיף שתשארי איך שאת עם הסגנון והבטיח שלך הכי יפה ככה 👌❤️
באותו הנושא: