2 תשובות
תשמעי, קיבלת מכה.
יכול להיות שקרה שמה משהו בקרסול.
הכי עדיף שתחכי עד מחר ואם עדין יכאב לך תוכלי ללכת להיבדק אצל אוןרטופד (:
בהצלחה ♥
תחכי יום יומיים אם עדיין יכאב לך לכו למיון ויבדקו לך את זה
אנונימית ... אני בת