29 תשובות
שחצנית
פאק יו
תהני
שאת ילדה שרוקדת בפסטיגל ובכללי עם הזמרים ^^
שמשעמם לך
יפה לך
שואל השאלה:
למה חושב/ת שאני מפגרת?
רקדנית
שאת רוקדת בפסטיגל השנה? מה אפשר לחשוב כבר? וחוץ מזה, אין איזה איסור העסקת ילדים ונוער בפסטיגלים? יצא חוק על זה לפני כמה שנים. =,=
שואל השאלה:
אני בת 17
רקדנית
ו...?
בהצלחה
חחח למה שיהיה לי מה לחשוב עליך?_.
ו..? שיהיה לך בהצלחה אבל זה להשתחצן מה שאת עושה פה.
בכל אופן בהצלחה מקווה שתצליחי ♥
צומי, שחצנית, מבקשת מחמאות וקנאות, אז קינאות לא תקבלי כי מי רוצה להופיעה מול ילדים קטנים, ומחמאות בהצלחה אם את באמת רוצה את זה אז שתצליחי ואני חושבת שזה לא המקום להשביץ בוא ולישאול שאלות כאלה אבל בהצלחה
קודם כל, שאת לא יודעת לכתוב. עם*
שנית כל, את עושה את זה בשביל מה שיחשבו (לפחות ככה זה נראה) וחבל.
אנונימי
שאת משקרת^_^
._.
די בסדר, אבל כמה את מקבלת על זה?
אויש מה הבעיה לפרגן, השחצנות זאת בעיה שלה, קשה לפרגן על זה שהיא מופיעה? היית מתה להופיע בפסטיגל!
אנונימית
שאת באמת שחצנית
אבל תאכלס אין לך על מה

לרקוד בפסטיגל לילדים בני 5?
שיהיה לך בכיף.
אנונימי
שיש סיכוי שאת מחרטטת... ואם לא אז מה את כבר רוצה ליחשבו? ולא, אני לא מקנא בך...
מה יש לחשוב עליך?
אם את רקדנית זה כנראה מה שאת הכי אוהבת בעולם
אז תהני (:
תהני חח
ואל תקשיבי לאלה שאומרים שאת שחצית.. את בסה"כ עושה את מה שאת אוהבת
מה יש לי לחשוב עליך? -,- שיהיה לך בכיף.
אוויש תפסיקו לעביר לה ביקורת לפחות העא מופיעה בנשהוא טוב ולא בטקס בית ספר וגם היא משתחצנתאז מה מותר לה קצת לשמוח מה הבעיה שלכם מה כואב לכם שהיא כתבה את זה
מהמידע הכל כך קצר הזה מה אני כבר יכולה לחשוב עליך?
שאת רוקדת בפסטיגל השנה ובכללי גם *עם* זמרים. נראה לי.
היא קראה לך שחצנית כי כביכול בשאלה הזאת את מתרברבת ומתנשאת בכך שאת מופיעה בפסטיגל ואחרים פה לא.

ועכשיו לתשובה של השאלה - חבל. יהיה לך בטח קשה כי זה הרבה מופעים.
חחח חחח שוויצרית
מה יש לחשוב עליך?
שאת מוכשרת כי השתתפת בפסטיגל? בכלל לא ראינו אותך.