6 תשובות
אני חושבת שכן, אתה אמור לשקול בין 65-70 בשביל להיות במשקל הבריא אם אני לא טועה
זה מצוין
זה מעולה זה משקל בטווח התקין
השאלה האם אתה שלם עם עצמך ככה, או שאתה רוצה להרזות/להעלות משקל.
השאלה האם אתה שלם עם עצמך ככה, או שאתה רוצה להרזות/להעלות משקל.
זה מעולה (:
מה המיבנה גוף? אם אתה חזק יחסית ועם שרירים אז כן, זה אחלה מישקל, אבל אם לא אז זה טיפה עודף מישקל...
שואל השאלה:
לא אני לא מתאמן והתחיל להיות לי קצת קרס שני כל הזמן מכניס
לא אני לא מתאמן והתחיל להיות לי קצת קרס שני כל הזמן מכניס
באותו הנושא: