2 תשובות
אין דבר כזה להציע חברות מה אתה בן 7? תקבע מפגש שיכלול אותה ולאט לאט תצמצם את האנשים שנמצאים במפגשים עד שתשאל אותה אם בא לה לרדת איתך למטה או משהו ואז לאט לאט תתקרבו עד שפעם אחת תשאל אותה אם היא אוהבת אותך ואם כן.. ייאי אתם חברים. אוח באמת שבכיתה ב' זה היה יותר פשוט חח
בן כמה אתה?
באותו הנושא: