3 תשובות
חמודה, אני עם עדן. זה מיותר וטיפשי. ולא נראה לי שהוא יבין שאת מתכוונת אליו לא משנה איזה סטטוס תרשמי.
יש הבדל גדול בין אוהבת, למאוהבת.. אוהבת זה לכל אחד, לכל ידיד, לכל ידידה, אהבה של ידידים, כרגיל, כמו עם כל אחד. וכשאני אומרת מאוהבת, זה בא מהלב, עם המון רגש, וזה מה שאומר, שאתה המיוחד, שאתה זה שאותו אני רוצה, שאתה זה שבו אני.. מ-א-ו-ה-ב-ת
אנונימי
בשביל מה שהוא ישים לב לזה? כאילו מה את רוצה כבר שיצא מזה?
יש לו חברה.. זה לא יעזור -.-
יש לו חברה.. זה לא יעזור -.-
באותו הנושא: