7 תשובות
בתא אחד מרקרים עפרונות עטים ובתא שני סרגל מחק טיפקס מספריים ושפיצים.
בתא אחד מחדדים, עפרונות, מחק/ים וזה. ובתא השני כל הטושים והצבעים
אנונימית
תא ראשון- עפרון, שפיצים, מחק, סרגל ומספרים
תא שני- מרקרים, עט שחור, כחול, אדום, ורוד, ירוק, כתום ותכלת..
תא שני- מרקרים, עט שחור, כחול, אדום, ורוד, ירוק, כתום ותכלת..
אנונימית
בתא אחד - עפרונות, עטים לכתיבה, מחק, מחדד, מרקרים וסרגל.
תא שני - עטים צבעוניים, שדכן וסיכות, וליפסטיקים:p
חח באמת פתחתי עכשיו את הקלמר ובדקתי ^^
תא שני - עטים צבעוניים, שדכן וסיכות, וליפסטיקים:p
חח באמת פתחתי עכשיו את הקלמר ובדקתי ^^
בתא הקדמי - עפרון, עפרונות ציור כי אני מציירת מלא, מחק, מחדד, טיפקס, מספריים כי אני גוזרת מלא חח מורים מעירים לי על היצירות שאני עושה בשיעור
בתא השני - עטי פיילוט 0.4, עטי סטבילו, קצת טושים ומרקרים (:
בתא השני - עטי פיילוט 0.4, עטי סטבילו, קצת טושים ומרקרים (:
תא גדול -
טושים, מרקרים, דבק, מספריים, עיפרון שפיצי, עט אדום.
תא קטן -
שפיצים, טיפקס, מחק
טושים, מרקרים, דבק, מספריים, עיפרון שפיצי, עט אדום.
תא קטן -
שפיצים, טיפקס, מחק
שלום!
אני כבר סיימתי לימודים אבל תמיד יש לי קלמר ויש לי בו 2 תאים (ואני בת).
אז ככה * בתא הראשון יש לי את הדברים הבסיסיים - 2 עפרונות (אם זה עיפרון שפיצים אז גם חודים), מחק, סרגל, מספריים, מחדד, מהדק מיני (קטן) עם סיכות, דבק (לי היה דבק סטיק וגם דבק סלוטיפ), עט שאני אוהבת ושבדרך כלל אני עושה איתו כותרות, מרקר צהוב (marker) שאיתו אני עושה הדגשות (כשלמדתי היה לי גם מחוגה בתא הראשון של הקלמר)
* ובתא השני אני שמה את כל שאר העטים, הטושים והעפרונות הצבעוניים שרציתי.
כמובן לא להעמיס ולדחוף לקלמר כל עט שיש לך בבית כי אז הקלמר עם יותר מדי כלי כתיבה ואז לא נוח להוציא ממנו דברים.
ובכל פעם שנרצה להוציא משהו מהקלמר אנחנו אצטרך להוציא את כל הקלמר החוצה למצוא סוף סוף את מה שרצינו ואז להחזיר הכל בחזרה. (אני בטוחה שזה כבר קרה לכולם גם לי חח..)
מקווה שעזרתי ולילה טוב!
אני כבר סיימתי לימודים אבל תמיד יש לי קלמר ויש לי בו 2 תאים (ואני בת).
אז ככה * בתא הראשון יש לי את הדברים הבסיסיים - 2 עפרונות (אם זה עיפרון שפיצים אז גם חודים), מחק, סרגל, מספריים, מחדד, מהדק מיני (קטן) עם סיכות, דבק (לי היה דבק סטיק וגם דבק סלוטיפ), עט שאני אוהבת ושבדרך כלל אני עושה איתו כותרות, מרקר צהוב (marker) שאיתו אני עושה הדגשות (כשלמדתי היה לי גם מחוגה בתא הראשון של הקלמר)
* ובתא השני אני שמה את כל שאר העטים, הטושים והעפרונות הצבעוניים שרציתי.
כמובן לא להעמיס ולדחוף לקלמר כל עט שיש לך בבית כי אז הקלמר עם יותר מדי כלי כתיבה ואז לא נוח להוציא ממנו דברים.
ובכל פעם שנרצה להוציא משהו מהקלמר אנחנו אצטרך להוציא את כל הקלמר החוצה למצוא סוף סוף את מה שרצינו ואז להחזיר הכל בחזרה. (אני בטוחה שזה כבר קרה לכולם גם לי חח..)
מקווה שעזרתי ולילה טוב!
באותו הנושא: