תשובה אחת
בעידן + אני בספק...
תקן השידורים בישראל הוא כמקובל באירופה ושונה מתקן השידורים המיועד בארה"ב או באסיה. הקליטה של dvbt בארץ ע"י לויין עמוס ולכן לא בטוח שזה עובד מה גם שאישית איני מכיר אנטנה דיגיטלית חיצונית עוצמתית אם נניח ויקלוט (ממה שאני יודע).
השיטה האנלוגית יכולת לקלוט באמצעות אנטנה אנלוגית, והיא לא מתאימה לדיגיטלי.
אם אתה מעוניין בשידורי חו"ל שקול מעבר להתקנת צלחת לווין. אתה משלם על ממיר + צלחת חד פעמי והתקנה ואין לך דמי מנוי פרט לערוצים בתשלום וזה ניתן לפתוח ברכישת כרטיס עם תוקף לשנה.
תקן השידורים בישראל הוא כמקובל באירופה ושונה מתקן השידורים המיועד בארה"ב או באסיה. הקליטה של dvbt בארץ ע"י לויין עמוס ולכן לא בטוח שזה עובד מה גם שאישית איני מכיר אנטנה דיגיטלית חיצונית עוצמתית אם נניח ויקלוט (ממה שאני יודע).
השיטה האנלוגית יכולת לקלוט באמצעות אנטנה אנלוגית, והיא לא מתאימה לדיגיטלי.
אם אתה מעוניין בשידורי חו"ל שקול מעבר להתקנת צלחת לווין. אתה משלם על ממיר + צלחת חד פעמי והתקנה ואין לך דמי מנוי פרט לערוצים בתשלום וזה ניתן לפתוח ברכישת כרטיס עם תוקף לשנה.
באותו הנושא: