4 תשובות
לאו דווקא להגיד, אולי פשוט להראות את הריחוק בצורה פיזית. כשרציתי להתרחק מידידה שלי פשוט התחלתי להראות לה את הגבולות. לא צחקתי מכל הבדיחות שלה, הייתי קצת מרוחקת, לא דיברתי איתה כמה שנהגתי לדבר איתה פעם, אבל לא עשיתי את הכול בצורה יותר מדי מניאקית, והיא קלטה את הרמז ועכשיו אנחנו פשוט ידידות לכיתה רגילות.
זה רלוונטי באותה מידה בשביל להגיד לידיד שרוצה להיות יותר מידיד שאת לא מעוניינת. פשוט תתחילי להראות ריחוק.
מצטערת.. אבל אני מעדיפה שנישאר ידידים... זה לא הילך בינינו ;)
אי אפשר.. זה קרה לי, מניסיון xd ידיד שלי אמר לי את זה ואמרתי לו הכי בעדינות שיש שאני לא אוהבת אותו, והוא ניתק איתי קשר..
אבל לכי תדעי.. אולי אצלך זה יצליח..
פשוט להגיד את האמת ושאת מצטערת, זה הכי פחות יפגע בו פשוט בנושאים כאלה אין מצב שזה לא יפגע בו בכלל