4 תשובות
אייס קפה
אנונימי
גם אני חושב גלידה פיצוץ כמו חבר לטוש חח
תהני/ה
בטח שגלידה פיצוץ! עם סירופ שוקולד וmm ועוד תוספת ששכחתי חחח