התחברות
הרשמה
איך מתנתקים מהפייסבוק בגלאקסי?
19 בנובמבר 2011, 10:59
פייסבוק
אתרים
אינטרנט
Facebook
מחשבים
תשובה אחת
תלחצי חזור במקש של הגלאקסי עש שתגיעי לריבועים שצריך ללחוץ עליהם שכתוב צט פרופיל הודעות.. ואז תלחצי על הגדרות בצקש הגלאסי ותילחצי התנתקות
❤
❤ במבה סטייל❤
באותו הנושא:
להתנתק מפייסבוק - איך מתנתקים מהפייסבוק?
איך מתנתקים מהפייסבוק?
איך מתנתקים מפייסבוק?
איך מתנתקים מהמסנג׳ר של הפייסבוק?
אם באינסטגרם עשיתי שזה יתחבר לפייסבוק, איך מתנתקים בחזרה?
איך מתנתקים מהמסנג'ר החדש (מסנג'ר של פייסבוק)?
איך אפשר להדליק את הפנס שבגב הפלאפון בגלאקסי 3 ( מיני, אם זה משנה)?
אני צריכה צ'יטים למשחק POU, משתמשת בגלאקסי 2
איך מתנתקים מהמסנג'ר של הפייסבוק בגלקסי? זה נורא אני לא מצליחה להתנתק
חסימת מספרים בגלאקסי - איך אפשר לחסום מספר פלאפון בגלקסי?
תזכורות בגלאקסי - איך שמים תזכורת בגלקסי 1?