2 תשובות
שואל השאלה:
יש לי חלק.. אבל אני בדילמה רצינית כי אם אחר כך אני יתחרט: ( ואני מרגישה פתאום מכוערת מאוד והשיער שלי כזה רגיל כיאלו אין בו משהו יפה
יש לי חלק.. אבל אני בדילמה רצינית כי אם אחר כך אני יתחרט: ( ואני מרגישה פתאום מכוערת מאוד והשיער שלי כזה רגיל כיאלו אין בו משהו יפה
אם יש לך תלתלים אז מדורג בלי פוני
אם יש לך חלק אז שיער ישר עם פוני
אם יש לך חלק אז שיער ישר עם פוני
באותו הנושא: