התחברות
הרשמה
בבקשה תעזרו ליי בבקשה אני כבר לא יודעת מה לעשות בא לי ללכת כבר לבית ולחתוך.. אוף חיים רעים:< -
קישור מצורף
4 בנובמבר 2013, 14:05
עצות
פליז
בעיות
דיכאון
נפש
איומים
2 תשובות
תחשבי חיובי, אל תחתכי את עצמך, תנסי לצאת מזה ולעזור לעצמך לצאת מזה.
א
אורה ושמחה
זו את בקישור?
פ
פשלי ושופו חוייסוסי
באותו הנושא:
אני בהריון ואני רק בת 16 מה לעשות בבקשה זה היה בטעות אני לא יודעת מה לעשות כולי בלחץ תעזרו לי בבקשה..
אני בלחץ מטורף ואני אוכלת סרטים, אני לא יודעת מה לעשות, בבקשה תעזרו!
בבקשה תעזרו לי, אני לא יודעת מה לעשות
אני ממש מפחדת שיש לי פורץ בבית עכשיו ואני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו!
בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות ואני מובכת בטירוף (בת 14)
בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות
בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, אני בת 13 עולה לכיתה ח',
בבקשה בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה קרה לחתול שלי
שונא את אחותי אני לא יודע מה לעשות או למי לפנות בבקשה תעזרו לי!
אני חושבת שאני בדיכאון ואני לא יודעת מה לעשות-חשוב מאוד בבקשה תעזרו
אני יודעת שאני עדיין קטנה אבל בבקשה תעזרו לי...