4 תשובות
יוני
פברואר-יש חורף ואני אוהב חורף.
אני הכי אוהבת את יוני -אבל גם את מרץ כי נולדתי בחודש מרץ אבל יוני יותר.
ינואר- יום הולדת, והחורף האהוב (;
באותו הנושא: