התחברות הרשמה

איזה חודש בשנה הלועזית אתם הכי אוהבים? אני לא יודעת למה ואין לי יום הולדת באותו החודש אבל אני ממש אוהבת את החודש דצמבר

6 בנובמבר 2013, 19:40
יום הולדת    
4 תשובות
יוני
י
יאאלה פרשתי
פברואר-יש חורף ואני אוהב חורף.
ל
לא אחסר
אני הכי אוהבת את יוני -אבל גם את מרץ כי נולדתי בחודש מרץ אבל יוני יותר.
H
Hotel California ;)
ינואר- יום הולדת, והחורף האהוב (;
M
MDLS
באותו הנושא:
איזה חודש זה ה-1? (בתאריך לועזי)
באיזו שנה אנחנו? העברית לא הלועזית (במספרים)
מה החודש הראשון בשנה? (הלועזי)
מהם חודשי השנה לפי הסדר? הלועזי...
איזה שנים לועזיות הם תשנ"ד ותשס"ז? תודה
באיזה חודש לועזי אנחנו עכשיו?
באיזה תאריך לועזי יוצא השנה פורים (היום שמתחפשים)?
איזה חודש לועזי זה חשוון? ויוני בחודש עברי?
איזה חודש לועזי זה אב?
איזו שנה לועזית זה תשס"ז? תודה לעוזרים
מספר הימים בשנה מעוברת - היי, תגידו יש מצב אתם יודעים כמה ימים יש בשנה לועזית מעוברת?