2 תשובות
לא, זה קשור בחוסר ביטחון עצמי... כי את אוכלת בבית לא? (אני מקווה)
אנונימי
לא בדיוק..
הפרעת אכילה זה שאתה לא רוצה לאכול בכלל
אבל גם זה שאת לא יכולה לאכול ליד אנשים זה לא טוב
אני ממליצה לך לעבוד על זה
באותו הנושא: