5 תשובות
אולי:p
אין לי כח לקום חח אבל לא נראלי יורד אצלנו
אנונימית
כן. פשוט. כן
אצלי לא ואני גרה במרכז
לא.. גם אצלי.. בנתניה.. יצאתי לטיול עם הכלבה שלי והרגשתי
אנונימית
באותו הנושא: