5 תשובות
אולי:p
אין לי כח לקום חח אבל לא נראלי יורד אצלנו
אנונימית
כן. פשוט. כן
אצלי לא ואני גרה במרכז
לא.. גם אצלי.. בנתניה.. יצאתי לטיול עם הכלבה שלי והרגשתי
אנונימית