התחברות
הרשמה
אם אתה בוואצאפ אבל לא מדבר עם אפאחד עדין זה מראה שאיתה מחובר בשעות האלה.
8 בנובמבר 2013, 16:37
פלאפון
סלולארי
הודעות
5 תשובות
כן
Dana
כן
אנונימי
כן
Billie Eilish
כן
I
Insert Random Nickname Here
זו הייתה אמורה להיות שאלה?
I
I DON'T CARE.
באותו הנושא:
יש לכם קבוצות וואצאפ שמדברים בהם הרבה?
זה רק אני או שהורדתי את האפשרות לראות מי ראה את ההודעה בוואצאפ?
לבני אדם יכולים להיות עדינים ושיהיה להם מראה עדין וגוף עדין
חידה: מה כל כך עדין, שאפילו רק לדבר עליו שובר אותו?
תגידו אם שלחתי למישהו הודעה בוואצאפ ואז חסמתי אותו לפני שהוא ראה אותה הוא יקבל את ההודעה הזאת?
יש לי ידידה בכיתה, אנחנו לא מדברים הרבה, בוואצאפ לא מדברים בכלל, היא ממש מוצאת חן בעיני, אני מדגיש את זה שאנחנו לא
בנות מה אתן מעדיפות (ולא להגיד גם וגם). גבר עדין, רגיש, אכפתי שמראה אהבה או גבר מאצ'ו וגברי ולא עדין כזה?
אם יש לו כושר ביטוי מטורף בשיחות וואצאפ וכדומה איך הגיוני שהוא בקושי מדבר במציאות? זה הבן אדם או שזה לוקח זמן להיפתח?
על מה אפשר לדבר בוואצאפ עם מישהי שהשיחה תזרום?
אם אני בוואצאפ עושה "סמן כנקרא" בכמה צאטים (גם קבוצות וגם פרטי) זה מראה להם שקראתי?
בנים יקרים, שאתם מדברים עם מישהי בוואצאפ, מה מושך אותכם ומדליק אותכם שהיא רושמת?