3 תשובות
ממש לא, את יכולה לחטא אותו עם אלכוהול רגיל לחיטוי ועדיף את המשחה הזו שקיבלת... אם לא קיבלת את המשחה עם העגיל אז יש בקניון בדוכני עגילים... עולה מקסימום 20 שקל...
לאלא! אסור באלכוהול!
תקני את המשחה בפנטן פלוס או ויטה מרפן. (בויטה מרפן מותר להשתמש רק 10 ימים ואז צריך לעבור למשחה אחרת אז כבר עדיף בפנטן פלוס) לחטא במקל אוזניים לא ביד
תחטאי כל יום 2\3 פעמים ולפני כל חיטוי תנקי את המקום במי מלח ( חצי כפית מלח *ים* בתוך כוס מים רותחים ותחכי שיתקרר ) תקחי צמר גפן וספגי במי מלח ותשימי על העגיל
את המי מלח את יכולה לשמור בכוס קטנה ולסגור אותה בניילון נצמד או משהו וכל שבוע להחליף.
תקופת ההחלמה היא באיזור ה5 חודשים.. ככה שתצטרכי לעשות את מה שכתבתי למשך בערך 5 חודשים ומומלץ להחליף עגיל רק אחרי תקופת ההחלמה כדי לא ליצור בעיות (עם עשית באקדח\קליפס החומר שממנו עשוי העגיל לא כל כך טוב ואני ממליצה לך חודשיים אחרי שעשית שהעגיל כבר לא כואב להחליף לחישוק או משבאלך מזהב אמיתי.
זה טיפול בהליקס אם לא תקפידי על מה שכתבתי יכולות להיות לך אינפקציות חמורות.
(אני עשיתי בדיוק ככה והכל בסדר)
בהצלחה ותתחדשי (: