12 תשובות
לא רק את...
כן לא רק את
לא רק את
לא..
גם אני חושבת ככה.
לא רק את..
איך את יודעת שהיא לובשת חוטיני? o_o
אנונונימית בעם
אני חושב שזו די בחירה שלה... גיל 14 זה גיל שבו כבר יכולות להיות מודעות להשלכות של המעשי שלהן.
זה באמת לא מוגזם אם זה נח אז מה.. זה בסדר בגיל הזה ללכת עם חוטיני.. ילדה בת 10 או אפילו 12 שהולכת עם חוטיני.. זה מוגזם
זה לא מוגזם. אני הולכת עם חוטיני..
אנונימיתת
לא רק את גם אני
שואל השאלה:
לזאת ששאלה איך אני יודעת, היא החליפה בגדים בשירותים ולא היה לה כוח לחכות שמישהו ייצא אז היא פשוט החליפה איפה שכולם חיכו
לזאת ששאלה איך אני יודעת, היא החליפה בגדים בשירותים ולא היה לה כוח לחכות שמישהו ייצא אז היא פשוט החליפה איפה שכולם חיכו
באותו הנושא: