8 תשובות
אי אפשר להכריח אותו להיות איתי.
לנסות לעבור הלאה
לנסות לעבור הלאה
מכווים להשאר ידידים לפחות..
שואל השאלה:
ואיך אפשר להתגבר על זה? ותודה רבה:)
ואיך אפשר להתגבר על זה? ותודה רבה:)
שואלת השאלה
אין מה לעשות מתקדמים הלאה ומבינים שזה לא אפשרי
אני מתבאסת אבל אין מה לעשות ממשיכים הלאה עד כמה שזה קשה (:
תודה על השאלה ועל התשובות עזרתם גם לי! (לא שואלת השאלה)
אנונימית
גם לי זה קרה.. עם הזמן שוכחים..
ממשיכים הלאה (:
באותו הנושא: