4 תשובות
שואל השאלה:
עזרת לי מאד.
תודה רבה ולילה מצויין.
לא זה הרבה יותר קרוב לעזריאלי זה בעצם הכביש המקביל למנחם בגין רחוב וויצמן ממש מול הבניין של איכילוב. אם אתה יורד בתחנה של קפלן 22 אתה יורד מול הקריה משם ממשיך מערבה עם הכביש (ישר) פונה ימינה לדה וינצי (הגדר של הקריה מימין) וממשיך עם העיקול זה בערך 10 דק' הליכה בקצב נורמלי לא רציני.
שואל השאלה:
כמה זמן הליכה לערך?
והאם עדיף להגיע לתחנת רכבת מרכז?
יש תחנה בקפלן 22 מול הקריה משם הליכה ברגל דרך דה וינצי יוביל אותך עם עיקול הכביש לרחוב ויצמן שם הבית משפט (לא רחוק מאיכילוב).