6 תשובות
לא..
שום סטיגמה..
מבחינתי, דתי או לא דתי - בן אדם לפני הכל!
לא. מה פתאום כולם בני אדם
ואני רגילה לזה.. אני בגבול של בני ברק..
ואני רגילה לזה.. אני בגבול של בני ברק..
באותו הנושא: